دیجی تاچ

عصر دیجیتال

ردیاب زیرپوستی

ردیاب زیر پوستی حیوانات، جدیدترین نسل تکنولوژی جی پی اس

همیشه برای افرادی که در حوزه دامپروری و دامداری کار می کنند نگرانی و دلهره سرقت وجود دارد. همچنین کسانی که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند، هنگام بیرون رفتن از منزل دلواپس هستند که اتفاق خاصی برای حیوان خانگی شان نیفتد. برای رفع چنین مشکلاتی یک راه حل عالی وجود دارد، قرار دادن ردیاب در زیر پوست حیوانات! اما ردیاب زیرپوستی حیوانات چیست و مناسب چه نوع حیواناتی است؟ در این مقاله سعی می کنیم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم. در ادامه با ایران رهیاب همراه باشید.

قیمت این مدل ردیاب بسته به نوع نرخ ارز بین 25 تا 32 میلیون بوده و زمان تحویل آن 35 تا 44 روز کاری میباشد. این ردیاب کانادایی بوده و هربسته آن حاوی 3عدد قطعه ردیاب و یک دستگاه تزریق میباشد. اندازه آن 0/5mm*3mm بوده و حیوان هنگام تزریق هیچ گونه دردی احساس نمیکند. (اصلا متوجه نمیشود.)

ردیاب چیست ؟

قبل از اینکه به سراغ موضوع اصلی برویم بهتر است درمورد تاریخچه ردیاب و جی پی اس صحبت کوتاهی داشته باشیم. مکان یاب جغرافیایی جهانی (Global geolocation) تنها سیستمی در دنیا است که بصورت دقیق موقعیت مکانی و زمانی را نشان می دهد. مسیریاب یا جی پی اس یک سیستم هدایت بسیار قدرتمند است که تمام اطلاعات خود را از ماهواره جی پی اس دریافت می کند. اولین ماهواره Gps در سال 1978 حدود 41 سال پیش در مدار زمین قرار گرفت.

ردیاب زیر پوستی چیست؟

ماهواره های جی پی اس در ابتدای ساخت در تشکیلات نظامی مورد استفاده قرار می گرفت و باتوجه به اهمیتی که ردیاب ها پیدا کردند، حدود دوسال بعد استفاده از موقعیت یاب برای عموم آزاد شد. از این رو تحقیقات علمی خود را برای ساخت ابزار متفاوت شروع کردند. بهترین ویژگی که ماهواره Gps دارد این است که در هر شرایط آب و هوایی، حتی طوفان قابل دسترس است.

آشنایی با انواع ردیاب حیوانات 

پس از گسترس کاربرد جی پی اس، انواع مختلفی از ردیاب برای تامین امنیت حیوانات خانگی تهیه و تولید شده است. ردیاب قلاده ای و زیرپوستی از رایج ترین انواع جی پی اس حیوانات است. معمولا افراد از ردیاب قلاده ای برای نگهداری از حیواناتی مانند سگ استفاده می کنند. در کنار ردیاب قلاده ای، ردیاب زیرپوستی حیوانات نیز به بازار عرضه شده است.  

جی پی اس برای گوسفندان

ردیاب زیرپوستی حیوانات چیست و چه کاربردی دارد؟

افراد زیادی اقدام به نگهداری از حیوانات خانگی مثل سگ یا گربه می‌کنند. این افراد همیشه با چالش هایی مثل نگرانی درباره گم شدن یا دزده شدن حیوانات مواجه هستند. از طرف دیگر مزرعه داران و دامداران بزرگی که اقدام به نگهداری از تعداد زیادی احشام می کنند، همیشه با این چالش مواجه هستند که مبادا مورد سرقت قرار بگیرند. در این شرایط استفاده از ردیاب زیر پوستی حیوانات می تواند بسیار راهگشا و اطمینان بخش باشد.  همچنین ردیاب زیرپوستی برای حیوانات گران قیمت و آزمایشگاه های محیط زیستی نیز یک ابزار بسیار کاربردی است. 

ردیاب زیرپوستی مناسب برای حیوانات وحشی و گران قیمت 

ردیاب حیوانات وحشی یکی از بهترین راه حل‌ها برای اینکه محققان به سادگی تحقیق خود را انجام دهند. یکی از چالش های همیشگی محققان دسترسی همیشگی به حیوانات است. با استفاده از ردیاب زیرپوستی محققان می توانند به راحتی رفتار حیوان را زیر نظر بگیرند. از طرف دیگر ردیاب حیوانات وحشی بهترین راه برای جلوگیری از حیوانات گران قیمت است. برخی افراد علاقه به نگهداری از حیوانات گران قیمتی مانند پرنده های زینتی دارند. پرنده هایی که گاه قیمت آن ها به چند صد میلیون تومان می رسد. در این مواقع افراد می توانند با ردیاب حیوانات وحشی به سادگی از حیوانات نگهداری کنند.   

ردیاب زیرپوستی برای حیوانات خانگی

آیا ردیاب زیرپوستی باعث آزار حیوان می شود؟ 

با استفاده از ردیاب حیوانات می توانید به سادگی موقعیت زمانی و مکانی حیوان را بدست بیاورید. این مساله را می توان از جنبه های مثبت استفاده از این فناوری امنیتی به حساب آورد. اما آیا استفاده از ردیاب زیرپوستی به حیوان آسیب وارد می کند؟ این سوال بسیاری از خریداران ردیاب زیرپوستی حیوان است. در پاسخ به این سوال رایج بایستی به این مساله اشاره کنیم که جنس ردیاب زیرپوستی از موادی ساخته شده که باعث ایجاد حساسیت حیوان نشود. 

ردیاب زیرپوستی حیوانات چیست؟

قیمت ردیاب زیرپوستی حیوانات 

قیمت ردیاب زیر پوستی با توجه به ارز روز تعیین شده و حدود 13 الی 17 میلیون تومان می باشد. این ردیاب ساخت کشور کانادا و بیشتر مناسب سازمان حفاظت محیط زیست و برای حیوانات با ارزش و در معرض انقراض می باشد. 

ردیاب کوچک و زیرپوستی حیوانات وحشی

با انتخاب بهترین مسیریاب، از حیوانات خود نگهداری کنید

بهترین راه کار برای اینکه مانع از هرگونه اتفاقی برای حیوان‌تان شوید استفاده از ردیاب زیرپوستی است. ردیاب های زیر پوستی حیوانات بدون اینکه مشکلی برای حیوان بوجود بیاورد در زیر پوست قرار می گیرند. تمام اطلاعاتی از جمله موقعیت مکانی و زمانی حیوان که در کدام مکان قرار دارد برروی پنل برای شما ارسال می گردد.

 

ردیاب زیر پوستی حیوانات یکی از کاربردی ترین جی پی اس های موجود در بازار است. در این مقاله سعی کردیم ردیاب زیرپوستی را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. از طرف دیگر به رایج ترین سوالات درباره ردیاب زیرپوستی نیز پاسخ دادیم. ردیاب زیرپوستی، یک جی پی اس معمولی نیست و کاربرهای ویژه ای دارد. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ما در روزگار کنونی گره خورده عصر دیجیتال است عصر دیجیتال و فناوری روز به روز شاهد پیشرفت های زیادی است پس بیاید تو عصر دیجیتال گام به گام با فناوری ها قدم برداریم
Designed By Erfan Powered by Bayan